Maak kennis met onze school!

Het Strabrecht College is een fijne school met enthousiaste en leuke leerlingen, betrokken ouders en een geweldig team. Dat alles zorgt voor een fijne sfeer in onze school. We staan naast en tussen onze leerlingen in, omdat we het belangrijk vinden dat er geen afstand is. Samen optrekken in jouw leerontwikkelingen, samen jouw talenten ontdekken en samen de tijd nemen om te ontdekken wie jij bent en wat jij wilt, dat kan hier echt!

Uniek

Het Strabrecht College biedt uitdagend onderwijs, waarbij veel ruimte is voor je eigen accenten. Met ons onderwijsconcept zijn we daar uniek in. We zijn een school waar je leert leren, zelf je verantwoordelijkheid leert nemen over hoe jij het beste leert en echt toewerkt naar een doel. Daardoor blijf je gemotiveerd en zul je extra trots zijn als iets gelukt is.

Thuis

Ons schoolgebouw biedt alles wat nodig is en past bij ons onderwijs en daardoor bij jou! Je krijgt hier de ruimte om je eigen route te ontdekken en deze zelf mee in te vullen. Natuurlijk helpt je eigen coach je daarbij, maar ook het gebouw zul je top vinden: voor alles wat jij nodig hebt, is er een speciale plek ingericht.