SILFO

Stichting Internationaal en Lokaal Funderend Onderwijs (SILFO)

We bieden met SILFO openbaar en algemeen bijzonder onderwijs, met onze scholen voor primair en voortgezet onderwijs. Daarbij richten we ons ook op het verzorgen van internationaal onderwijs. Het Stedelijk College Eindhoven (locatie Oude Bossche Baan en Henegouwenlaan), de Internationale School Eindhoven, het Strabrecht College, Global College Eindhoven, basisschool Beneden Beekloop en basisschool De Ganzebloem maken met hun zeven locaties onderdeel uit van deze stichting. Dagelijks geven we met bijna 900 medewerkers onderwijs aan ruim 5300 leerlingen.

SILFO staat voor excellent onderwijs in een internationale toptechnologieregio en is een vindplaats van educatie en inspiratie waarbij onze leerlingen centraal staan.

Dit vinden we belangrijk:

Caring

Aandacht en zorg voor elkaar en de samenleving.

Connecting

Samenwerken, actief verbinding zoeken en netwerken creëren.

Creating

Al onze creativiteit én inspiratie aanwenden met als doel ons beste onderwijs te geven met zoveel mogelijk kansen.

Celebrating

Het vieren van successen en het leren van fouten: onderwijs is nooit af.

Kijk op www.silfo.nl voor meer informatie

Voel je thuis op onze scholen!

Daar waar je je thuis voelt, leg je de basis voor goed onderwijs. Wij stimuleren leerlingen en medewerkers in het ontdekken en verder ontwikkelen van hun talenten. De school is voor ons een huis waar de leerlingen en medewerkers mogen groeien in vrijheid! Dat laatste woord is voor ons belangrijk.

Dhr. drs. M. (Meine) Stoker,
Voorzitter College van Bestuur SILFO